- Typ hemskt mycket hej

Sov rätt bra i natt, fast hade en dröm, var på marknad i borgholm , på marknaden var full med vampyrer som ville mörda mig. Fanns ingen snygg vampyr, hade Johnny depp varit en av dom vampyrerna hade jag fan låtit honom döda mig.

Har varit i farten och varit klantig igen, skulle drick mjölk öppnar kylen och råkade knuffa till en form som var av glas. Den åker rakt ner i golvet fullt med glas i hela köket. Detta betyder alltså att jag kommer få vara med om massa olyckor?. Så nu ska jag gå och vara rädd för att en massa hemska saker ska hända mig i sju års tid :P




Fick 26 av 30 på delprov 2 det är väl ganska duktigt antar jag. På tal om en annan sak så står det en hel del ikea kassar här hemma hos mamma ;) för snart så flyttar jag, kommer känna mig mycket ensam första natten jag sover där men det ska väl gå det också haha.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0