FYFAN

Fick nyss ett utbrott förstår faktiskt inte hur en del kan spela så snälla. Kanske är det jag som är så blind och låter vem som helst lura mig. Tänk gult Emma, tänkt Gult. Men det är svårt som fan, tänker fan inte gå in på det så mycket mera. Men nu får det faktiskt vara nog, Jag tyar icke mera, och vad gör jag jo jag ler, haha! Det är väl mitt sätt att dölja kanske? och vet ni , det går inte lika bra längre.


Jag vet precis vad jag ska göra nu, jag ska gå åt ett annat håll.





Idag försökte jag få tag i en idiot , när han väl svarar och han hör att det är jag slänger han luren i örat på mig. Skulle bara ta upp det där med den där jävla rutan han hade sönder i min förra lägenhet. Jag har alltid sagt att jag inte hatar någon, men han är en klass för sig. Jag skulle faktiskt kunna spotta honom i ansiktet och dra han i håret och tala om hur äcklig han är.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0