Ännu ett

I brist på annat så kastar jag in ett inlägg till, skrev ju i mitt senaste inlägg att mammas grannar hade blivit tysta. Fast vet ni, nu har dom börjat igen, jag får krupp när som helst. Visst dom får ha hur mycket sex när dom vill ,Dessutom tänker jag på deras unge, ungen måste ju tro att dom är helt galna så som dom låter. Men kanske är det så att dom bakar en ny unge, eller så dom bara jävligt kåta. Jag minns när jag gick i lågstadiet, då några killar i min klass ville vara coola och skrek knulla , min lärare sa då att dom skulle tvätta sig med tvål och att det var ett ord som bara vuxna använda.


När jag ändå håller på att ptata minnen kan jag ju lika gärna ta upp första gången jag blev kär, ja om man nu kan bli kär när man är 5 - 6 år. Eller visst fan kan man det, fast man har ju en helt annan syn på det. Jag var ju ihop med 3 stycken samtidigt när jag var  8år. Ja till saken jag vart kär för första gången när jag var 5-6 år i en kille med ett fult namn Svante , han hade svart lockigt hår med röda hängselbyxor. Han var en ritkigt gentleman måste jag säga. Höll upp dörrar åt en, gav alltid bort fina teckningar som han hade målat.


Sedan kommer jag nog aldrig glömma när jag flyttade till Öland, då alla i min klass trodde jag kom från ett annat land. Hade en dialekt dom inte kände igen, så dom frågade mig och vilket land kommer du ifrån då.

Nå väl, nu har jag slut på ork för att skriva mera blogg. Så nu ska jag borsta tänderna och hoppa ner i sängen och sova, men först ska jag bara göra det, och det. Så jag lär väl somna sent som vanligt, och det här med att sova själv är väl aldrig roligt. Fast varför har det blivit så jävla svårt på sista tiden. Jag ska rent av tvinga någon som ska sova över hos mig när jag flyttar in i lägenheten. Det kan ju finnas spöken eller andra läskiga monster .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0