Bara för att jag har tråkigt så bjuder jag på massa bilder


Jag och Maria bilden är tagen av Linda (tror jag )


Sebastian och jag, vilen suddig bild där var jag bara 17-18 år


Mia och jag första året på Jenny nyström
Vi hade skoj inne på toaletten som ni ser


Jag och Mia igen också första året på Jenny nyströmsskolan


Jag och Maria innan utgång


Jag 17-18 år, med öl och cigg i handen
Det är väl nästan som vanligt hahahah


Mia hemma hos mig (Då jag bodde i borgholm)
Vart strand på kvällen om jag minns rätt
Har ett minne av att det var då vi råkade sabba en av deras toaletter


Maria fina och rara Maria


Lillebror, som Mia skulle kunna pussa om han nu var äldre
Han är ju bara 14år Mia haha. Min fina bror Linus som dessutom bara blir mer och mer lik pappa!


Emilia och jag
Emilia ska bli mamma när som helst =)


Bondfest


Har haft långt hår tro det eller ej



Jag och Ida 2004


Jag och Jessica 2004


Avslutar detta inlägg med en bild på mig och Anders
Redan då visste jag hur man skulle behandla killar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0