Blä för helvete

Orkar inte slösa tid eller energi  på såna människor. Blir rent av arg på mig själv att jag ska vara så jävla snäll många gånger. Ska man kanske bygga en hög mur som ingen kommer förbi, ja varför inte. Huggen i ryggen har jag blivit många gpnger. Och det gör lika ont varje gång, när folk spelar någon dom inte är, det är rätt roligt också när jag tänker efter. :) Fast ja det är bara till och skita i dessa människor, men visst kan det vara svårt.






:) Har så mycket tankar angående hur jag vill ha det i min nya lägenhet. Min mamma har gjort lila gardiner till mig snäll som hon är. Det är mycket som ska fixat , papper som ska skickat in och samtal som ska ringas. Men när väl allt är klart så ska jag njuta för fulla muggar. Dessutom att få en helt nyrenoverad lägenhet tackar man inte nej till ;) och hyran är ju inte alls så hög. Så jag är verkligen kanon nöjd, dessutom ligger den på stensö prima ballerina.

;) I morgon är det lördag och jag ska klippa mig, börjar känna mig lång hårig. Trivs bäst i kort om jag ska vara ärlig. Känner mig mer cool om jag ska vara ärlig :) . Fick en fråga om jag ville komma på fest ikväll, men på grund av att jag inte känner mig så pigg så hoppade jag det, men tack ändå . söndag ska jag jobba 07.00-14. 00 helt okej tid. Sen är det en ny vecka igen:) ja fan tiden går fort, både på gott och ont.











Kommentarer
Postat av: Dennis

Hoppas inte jag är en av dom människorna du skriver om. Du är en fin människa och förtjänar det bästa, men jag är som du. Har man blivit huggen i ryggen är man ju på sin vakt. Det är inget konstig med det. och du , jag tycker du är snyggast i kort hår :) du är ju såklart snygg i långt också.



Får man komma på din fest på nyår om den blir av :)?



Krya på dig och lägg in nya bilder på din frissa!

2010-10-29 @ 20:29:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0