Blir galen


Alltid roligt när man hittar bilder, tror jag var 18år här på bilden!


Jag har sovit otroligt dåligt i natt, somnade vid 05.00 och gick upp vid 08.00. Med andra ord bara tre timmar och jag känner mig seg som kola. Men ska hålla mig vaken tills jag ska gå och sova ikväll. Har ont i magen idag också, vill bara få det gjort, så jag kan släppa det sen. jag fryser som en gnu, antar att det beror på att jag sitter och är orolig och ja det beror nog på att jag sitter och tänker på det också. Har redan en massa andra saker i skallen behöver verkligen inte mera :(. Jag vill komma på något som gör att jag inte sitter och tänker hela tiden, ni får gärna komma med förslag.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0