Come Now Is The Time

Allt känns ganska sämst just nu, förutom min supergrymma spotifylista Sov för helvete
Vet inte riktigt vad jag ska göra och jag tänker alldeles för mycket.
HMM. Önskar jag var någon helt annanstans just nu.
Ni får gärna komma med tips på låtar som gör att man somnar ;)




Ikväll har jag haft det tråkigt , så jag passade på att köra en stor nål genom min läpp. Jag har aldrig sagt att jag är av den normala arten. Sen satt jag där med nålen i läppen och sjöng HUSH HUSH med deep purple. Och vet ni jag kände mig jävligt cool just i den stunden när jag satt där med en nål i min läpp




Bara för att jag älskar låten!

 

 

 









Kommentarer
Postat av: Anna - Ensamstående mamma, hunduppfödare & stolt vegetarian.

Tack för din kommentar, och så hoppas jag att du lyckades somna till slut :)

2010-10-05 @ 11:02:51
URL: http://egopix.blogg.se/firsttimeuser/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0