Dagens roliga eller dagens värsta kanske ;)?


;) Till saken, efter jag hade borstat tänderna ikväll tog jag munskölj. var i min egna värld, för vet ni?? jag svalade det, hur fan tänkte jag :P. Kändes som om jag hade eld i halsen och det slutade med att jag hostade som en galning helt röd i ansiktet ;) rolig information va:) .


:) Jag säger det igen, vill inte avsluta med ett deppigt inlägg. Jag framstår nog som en olycklig och ledsen själ och och den bilden får ni faktiskt inte ha av mig. ;) Jag har kanske bara fler dåliga dagar än alla andra? men jag måste tänka om när det gäller en del saker. ALLA vill mig inte illa och vet ni 2010 har faktiskt varit ett av dom bästa åren i mitt liv.

2010

;) Fått lära känna nytt folk, en del är lite extra guld så att säga ;) . Galna kvällar, hittat nya älsklingar ja jag pratar om skor ;) . Grillning , skratt , musik , bad solnedgång ;) . Dans på larmtorget ;) haha, ja och sen jobbat och jobbat. Älskar mitt jobb, att hjälpa människor och ger dom en bra livskvalite de får mig att må bra!


Avslutar inlägget med en glad låt







.............. fitta
vill inte sova ensam inatt.

Kommentarer
Postat av: Louisviktoria

many thanks for your dedications to this world

2011-02-05 @ 23:04:34
URL: http://louisviktoria.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0