Den där John blund..

Han måste verkligen ha något emot mig, tror ärligt talat att man hatar lilla mig. Jag har vänt på dygnet men jag jobbar på det. Ska bli skönt när skolan är slut, då man bara kan ha focus på jobbet och komma in i skapliga rutiner


På tal om John blund så tycker jag hans sång är töntig

Titta, kom och titta kom sätt er här omkring.
Det dröjer säkert ännu en stund (För Emma Ottosson dröjer det en jävla stund)
innan sömnen kommer med John Blund han vill visa oss någonting. (Men den där Emma ja henne skiter han i)

Sedan, genast sedan när sagan tagit slut.
Då lovar vi att sova så sött
efter dagen är man ganska trött men först tar John Blund med oss ut.

Läggdags, det är läggdags för klockan slagit sju.
Vi träffas säkert åter en dag
då vi roar oss igen ett slag sov så gott godnatt med er nu.





I morgon blir det bara massa plugg, sen får man se, hoppas de händer något roligt i alla fall!





Jag vill inte vara ledsen och besviken, och jag vill inte vara arg och sur. För det blir så när jag egentligen bara är ledsen över en sitatuion blir jag arg istället för att bara säga som det är, att jag är ledsen och att jag är besviken.
Jag borde säga precis som jag känner, istället för att vara grinig. Men jag kan ha lite svårt med det där, att visa känslor. Jag vill inte känna mig bortglömd, grinig och tråkg. För det är jag inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0