Detta visste du kanske inte om mig

  1. Jag hatar att åkta hiss på grund av en sak som hände när jag var utomlands
  2. Jag tycker inte om fötter, tycker att fötter är riktigt otäcka
  3. Jag gillar att kolla på Astrid Lindgrens filmer och har nog dom flesta
  4. Jag fick som 15åring panik för jag kände mig extremt gammal
  5. Det bästa jag vet inom film är skräckfilmer
  6. Jag tycker lösgodis är äckligt
  7. Jag har ett jävla humör, en gång slängde jag iväg en tallrik i ren ilska
  8. Jag älskar att gå på Ikea och äta deras äppelpaj
  9. Jag hatar att flyga och får panik av att bara tänka på det
  10. Jag hatar att sova ensam, vilket leder till att jag sover alldeles för lite
  11. Jag älskar och kramas och skulle kunna göra det hela livet :)


    Inatt är en sådan kväll då jag inte kan sova.

    Och vet ni


    Jag kollar på BERT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0