........

Idag är det tisdag och jag är seg som kola ännu en natt med för lite sömn, det är rätt mycket som rör sig i mitt huvud nu. Men när man väl har kommit på plats i sin nya lägenhet så blir det nog bättre, Jag kommer få en helt nyrenoverad lägenhet  det är ju riktigt nice, vart nyfiken på vad det är dom ska fixa så det gjorde jag. Ska in med mitt kontrakt idag, mammas kille Börje ska följa med mig, snäll som han är!

Dom har renoverat följande


Köket med ny kyl, och frys, ny spis med häll, stänksjydd av kakel
Badrum med dusch , kakel på väggarna och klinker på golvet tvättpelare nytt tvättställ, ny toalettstol, handdukstork, nytt badrumskåp
Parkett i sovrum/vardagsrum, klinkerokattor i hall
Väggar vävning/nya tapeter
Fönster och innedörrar vitmålade
Fönster bänkar i kalksten
Ny klädförvarning

Just det hittade en bild på mig från 2005 :P







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0