..............

Kanske är det så att jag helt enkelt är jävligt blind, eller kanske inte?
Helvete också!

Jag ska göra en sak som gör att jag inte tänker på detta!
Ikväll ska jag dricka mig full, ja visst låter det moget?!
Jag bryr mig inte,
ikväll ska jag bara ha jävligt roligt och hör sen!


I morgon åker jag till Norge.
Ni kanske undrar vad jag ska göra där?
Det är hemligt ;)













Nej jag bara skojar ska inte alls till Norge.....
Ska jag åkta bort blir det till ett varmt land

Kanske ska man kolla runt lite, och sedan spara pengar till en resa. Ja jag och Maria har ju pratat om det, skulle göra mig super duper glad. Två galna människor på ett flygplan,  tror ni önskar att ni inte satt på samma plan som oss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0