..........

Fyfan och tusen fan till!




Just nu är jag väl trött på allt och alla (ja nästan allt, ta mig inte på orden). Kan det inte hända något nytt vad som helst, en rosa elefant som springer runt ja vad som helst.  Trött på denna äckliga håla , här i kalmar finns det fan inga riktiga män heller, eller visst kanske det finns några, men vart fan är dom då?. Det var som jag och Maria pratade om för ett tag sen, finns det verkligen några riktiga män i sverige? eller är alla upptagna, skulle fan inte förvåna mig


Pratade med Mia i telefon idag, vi har planerat en kväll ute den 5 november. Så måste till bolaget och köpa alkohol ska bli roligt. Hoppas på att det är roligt folk ute då också, som kan göra mig glad , och inte arg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0