Godnatt då!

Ibland Förstår jag helt enkelt inte vad det är med mig. Under den sista tiden, har jag bara klagat känns det som, men jag begär faktiskt inte att någon ska tycka synd om mig. Jag har väl heller inte skrivit varför jag mår som jag gör, en del saker vill man faktiskt hålla för sig själv. Och visst har det varit stunder då jag inte ens själv vet varför jag mår som jag gör. Det värsta jag vet är att spela glad, vet faktiskt inte om jag är bra på att spela glad. Jag vill vara glad på riktigt förstår ni på riktigt. Jag har ofta funderat på hur andra människor ser på mig, jag är själv medveten om att jag är lite knasig och trasig och att jag har hemskt svårt att lita och öppna mig för andra människor. Jag får ofta höra att jag alltid ser så ledsen ut, kanske det stämmer?. Jag undar bara när jag ska hitta äkta lycka, att krypa in i en varm famn, en famn som finns där när jag behöver den, inte en famn som bara finns ibland. Jag vill veta att denna person kan jag krama när som helst, en famn som får tiden att stanna. Det finns inget mysigare än  att ligga brevid en person och bara få vara, för tro det eller ej jag älskar att kramas. Dock är jag nog rätt kräsen på den planen, Ni förstår nog vad jag menar, en kram ska vara äka och varm, kramen ska ha en äkta känsla.

Visst finns det  personen i min närhet som sprider värme och glädje. Jag vet att jag ibland kan vara usel på att visa hur glad jag är för att dessa människor ser mig för den jag är.

I dag har jag Etik prov ja för klockan är efter 00.00 - Fast Albin säger att man måste sova innan det blir ny dag , alltså om man är vaken när klockan slår 00.00 så är det ingen ny dag. Ja hoppas ni förstår vad jag menar , men jag håller inte med Albin. För om det var så, kan man ju också säga att man måste stänga av dator innan hon blir 00.00 för den måste väl också sova?!.

Efter etiken blir det hem, skriva lite på uppgiften, galet stressad men jag hinner nog med allt. Sen på kvällen ska jag umgås med Albin :-) han är en mycket bra människa med dreadlocks , ja han hade ju självklart varit lika bra utan dreadlocks :)



Just de!
Idag har jag haft 85 besökare inte så illa för att en liten bloggare :)
Ska man kanske fortsätta göra klipp?! hahaha, men ingen som kommenterar SKÄRP ER






Det här med mitt namn på bloggen, kom på det efter en låt av Irion Madien Fear of the dark
Så min blogg fick namnet Feelthefear, sen här om dagen hittade jag denna låten , den är kass då men lyssna och se vad låten heter ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0