Hej hopp i skogen

Igår vart det fest hos Linda & Jimmy, som vanligt vart det lite för mycket dricka för min del. En tjej tyckte jag var cool för jag var full av energi sen kom jag på att det var My. Maria och jag bjöd på våran dans vilket skapade en hel del skratt. Sedan vart det utgång, vi drog som vanligt till Km. Var en hel del folk ute, väl på km så träffade man Thomas och gänger, även jocke som man inte har träffat på flera år så det var skoj. Sedan förstörde en person hela kvällen, så jag och Maria tappade tålamodet och ville bara hem och sova. Gick till Stationen , men vi orkade inte vänta på bussen.

Så vi sprang och letade efter en taxi tog inte långt tid * undrar varför * haha. Men en sak måste jag säga han som körde var hur konstig som helst. Han frågade hur stora bröst vi hade, och att vi nog ville ha korv. Sedan skrattade han som en häxa (ja jag lovar er han gjorde det).


Somnade med huvudvärk och vaknade också upp med det. När jag väl kom upp så frågade mamma om jag ville följa med till Ikea och visst ville jag det. Så mamma och Börje hämtade mig, jag var seg som kola och hade ingen ork. Väl inne på Ikea trodde jag rent av att jag skulle spy. vi drog till Restaurangen. Jag köpte smörgås , kaffe och läsk, trodde faktiskt jag skulle somna i kön. Och det tog en evighet innan jag fick i mig smörgåsen tur att mamma och börje har tålamod med mig. Hittade lite smått och gott på ikea ;) vilket är roligt som alltid.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0