Lillskruttan!


Är uppe nu, lika bra att jag går upp så här tidigt så jag inte blir så jävla seg senare. Dricker kaffe nu, visst är det extra gott att dricka kaffe på morgonen . Ska försöka göra lite till på min uppgift som ska lämnas in på fredag, vill göra så pass mycket som möjligt så jag inte behöver bli stressad. Jag erkänner jag tål inte stress, jag blir rent av galen och får panik.


För ett tag sen gjorde jag ett besök på media makt, skulle chocka mitt ex, och visst vart han chockad. Pojkfan visste fan inte vad han skulle säga när jag kom fram till kassan han satt i . Fast han vet vilka galna saker jag kan göra med tanken på att vi var tillsammans i 3 år. Till en annan sak, när jag var där såg jag ett snyggt kylskåp som var rött, men det var dyrt :( 14.000 kronor.



Den här låten vill jag ge till en mycket speciell person!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0