Jag vill

Jag vill göra om min blogg, men jag har inte tålamod eller ork för det just nu. Sen kommer jag faktiskt inte ihåg hur man gör det heller. Skulle ju vara lite roligt om det fanns någon som skulle vara så pass snäll och göra en ny header till mig. Fast jag antar att det inte finns en sådan snäll människa, så jag får ta tag i det själv, men det dröjer ett tag.



Jag har nu blivit klar med hela min uppgift genom nti. Så resten av veckan är jag fri från uppgifter, har bara ett litet prov på fredag.


Satt och kollade runt på facebook, och snubblade in på Olas logg. Jag kollade snabbt på en bild och fick för mig att han hade skaffat långt blont hår, ja med andra ord såg jag jävligt dåligt, det var ju fan ett halsband haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0