Jag vill

jag vill vandra iväg, långt härifrån. men rädslan över att vara ensam är för stor. ♥

Har badat nu, det var himla skönt.

Men mina tankar följde med mig in i badet.

En djup suck åt såna här dagar

Säg mig ska jag också bli lycklig någon dag?

Jag är trött på hela grejen, eller jag börjar bli trött

Vet inte hur jag ska skriva för att det inte ska låta fel.


 

Fan vad konstigt detta blev, håller nog käften innan jag gör bort mig

Det håller på att hända något inom mig, det gör mig lite rädd

 

och jag vet att jag aldrig kommer att berätta det heller.

För jag är för jävla feg

 

 

Ikväll ska jag plugga och glo på tv, kan vara mysigt det också ^^

I morgon blir det ett besök i skolan fika med Anette

Fast jag har inte bestämt mig ännu om jag ska till skolan

Läser ju på distans och behöver inte vara i skolan

Men jag får se hur jag gör!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0