Lite minnen

Jag kommer alltid komma ihåg den gången då jag och Maria gick in på maxims efter en kväll ute. Vi köpte snabbkaffe, chips och coca-cola. Maria ville ha coca-cola på en gång, sedan la hon tillbaka flaskan i påsen, vi gick vidare på väg hem till Maria. När vi hade gått halva vägen träffar vi på FITTAN mike (han ser ut som en  äcklig orm), i alla fall han börjar prata med oss. Frågar om vi är arga på han , Maria säger nej och jag svara honom inte ens, han ställer sig då mittemot mig och börjar prata. Jag lyssnar inte så mycket men sedan märker jag att det droppar något på mina fötter. Jag ber då Mike sluta droppa öl på mina fötter för det bli ju klibbigt, han talar då om att det kommer från påsen som jag håller i . För en gång skull hade fanskapet rätt, var cola i hela jävla påsen. Maria och jag var tvungen och gräva i påsen för att rädda MR SNABBKAFFE, jag lyckades dra upp han från coca-cola havet. Men vet ni vad jag gör i samma sekund jag tappar MR SNABBKAFFET så han går i två delar. vi lyckades i alla fall rädda lite pulver inte dåligt av oss, med tanken på att vi knappast kunde gå utan att vingla.


Undrar ni varför jag säger såna hemska saker om MIKE, så förtjänar han det.

Jag och min vackra vän Maria!



Nu till ett annat minne som hände för några år sen, tror jag var 18 och Mia var 17. Vi fick för oss att åka moppe till kalmar, Mia bodde på de tiden i Gullabo vilken är en bra bit utanför kalmar. Jag fick låna en skit ful hjälm , mia fick ta den snygga. Vi fick ta en pause i Rockneby/lindsdal minns faktiskt inte vart det var, sedan möter vi i alla fall upp våra pojkvänner som vi hade på den tiden dom tyckte vi var helt rubbade som hade åkt på en moppe den långa biten. Vi vart sjävlklart skit förbannade och åkte hem igen, vet inte hur många gånger jag satt och skrek så fort en lastbil körde om oss.


Jag och min söta vän Mia





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0