God morgon lördag

;) Förstår ni hur skönt det är att inte vakna upp bakfull HöHö


;) Klippning idag ska blir skönt, en mamma och dotter dag idag , får se om jag köpet något som får följa med mig hem. Kanske ett par nya skor;)? höhö vi får se helt enkelt. Men man vet ju aldrig som sagt ;) hihi

En mamma och dotter dag idag var ett tag sen vi är rätt bra på att shoppa båda två. Och vet ni en sak? vill ha den 16 december nu, vill fixa och dona i lägenheten
;). Men det här med att packa ner allt, är väl mindre skoj fast det kommer gå prima ballerina.


Vaknade av telefonen i natt , den ringde vid 04.00 mindre roligt
Blev inte förvånad när jag såg vem det var, därför jag gav fan i att svara
;)


;) I morgon blir det jobb, sen ska jag hem och inte göra ett skit




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0