POPCORN

Satt och läste ett inlägg som Maria hade skrivit i sin blogg för över ett år sedan.

Kom till att tycka om min kollega Emma ännu mer idag; märkte till min förvåning att mina kollegor
(notera; på mitt jobb sprids rykten fortare än klamydia sprids bland prostutierade i Polen)
inte visste någonting om vad jag sysslat med för bus i helgen, genom det drar jag slutsatsen att Emma inte bara är fruktansvärt rolig och allmänt gullig: hon är trofast också.

Så hade hon skrivit, detta gjorde mig mörka dag mycket ljusare

Nu har mammas grannar äntligen slutat knulla.

Jag har en skål full med popcorn, och ett stort glas mjölk , * det är så jag*  och sen en bra film

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0