SKIT


Varför känns dagarna så tomma och nätterna så grå.
En flod fylld med ångest och ren jävla panik inom mig.



Jag såg faktiskt ett avsnitt av kungarna i Tylösand nu ikväll jag behöver inte säga så mycket mer än att jag spydde galla över det. Han som är ansvarig säger att detta är ett familjeprogram höll på att vika mig dubbel av skratt. Och att en del tjejer tycker att dessa killar är snygga haha vart fan är dom snygga? släng in någon som ser ut som dregen så blir det snyggt. Hittade även en av deltagarnas bloggar den omtalade jockeboii, han hade lagt in ett klipp där han körde in en gruka i sin röv, dessutom var han otrogen i tv . Om nu dessa personer tror dom blir kända på ett bra sätt , är dom ju allt bra dumma. Jag menar inte att dom är dumma för att som super sig fulla, för det är ju rätt vanligt i dagens samhälle. Jag menar mer hur dom beter sig , dom är på en omogen nivå, speciellt den där Nemo som knullar allt och alla och sedan skriver det på en vägg?! . Det finns verkligen ingen i detta program som kan ha mycket i huvudet, det dom inte heller har tänkt på är att detta gör det hela svårare när det gäller jobb. För vilken arbetesgivare skulle vilja anställa dessa människor, hade jag varit en arbetesgivare inte hade jag gjort det i alla fall


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0