Smått och gott

Minns en gång då jag och Maria var på fest


  • Stod och pratade med en kille med glasögon, han var typ jätte smart. Har ett minne av att han läste till läkare. Jag ville vara lika smart så jag drog till med att jag också läste till läkare och snart var klar. Ja där stod vi i alla fall och pratade om saker jag inte visste ett skit om, fast jag tror faktiskt han trodde på mig. I alla fall rätt som det var kommer Maria fram och drar undan mig, sedan säger hon. * Emma du får inte prata med honom han har ju glasögon . Sedan gick Maria på spökjakt, och jag letade efter en golvmopp jag hade fått för mig att den var min. När jag sedan ser en kille kasta ner den från en balkong skäller jag ut honom efter noter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0