SNOPP

Vet ni en sak? som vanligt sitter jag och tänker en kväll som denna när jag inte har något bättre för mig. Jag inser verkligen hur blind jag har varit många gånger, och att man aldrig lär sig en del saker, när det händer om och om igen. Ja för vet ni jag är nog jävligt blind.


En sak som har spökat i mitt huvud är just ordet leksak, visst låter det korkat, det jag vill säga är att jag ibland känner mig som en leksak. Att jag duger ibland, sen rätt som det är så kastar man iväg den där leksaken som bara duger ibland (Alltså jag).

Jag är faktiskt glad som har en del underbara människor i mitt liv, med er kan jag vara mig själv. Det var som igår när jag och Maria drog oss till stan vi kom på hur jävla lika vi är, hur konstiga vi är och att vi helt enkelt kan vara oss själva med varandra. Maria är bra, hon är nästan för bra. Dessutom sa hon att jag ska vara brudtärna om hon gifter sig och jag sa samma sak att om jag gifter mig ska hon vara brudtärna på mitt bröllop

På tal om bröllop jag vet inte om jag vill gifta mig, fast det tror jag. Och visst har jag drömt om hur jag vill ha mitt bröllop, mer vill jag faktiskt inte säga


Har köpt popcorn och läsk,har kollat på en rysare, nu kommer jag inte kunna sova, men jag får skylla mig själv. Jag menar vem fan gillar att sova själv? inte jag i alla fall, känner mig mer trygg när jag har någon bredvid mig fast det gör väl alla.


På tal om en helt annan sak, igår fick man för mycket av det goda, jag skrev deppiga sms till Sebastian, som jag nästan alltid gör varför? fråga mig inte. Kvällen slutade inte så bra, just för att en person förstörde det hela. Hur många gånger har jag inte sagt till mig och andra att jag ska tagga ner när jag är ute, men nej jag gör om det om och om igen.



Öron-orgasm
Various Artists - System Of A Down Tribute – Toxicity
U2 – Magnificent
The Temper Trap – Sweet Disposition
Sabaton – Metal Crüe
Academy Allstars – I Touch Myself
Accept – Restless And Wild
D-A-D – Sleeping My Day Away
Dire Straits – Walk Of Life
Jimi Hendrix Experience – All Along The Watchtower

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0