Söndag

Skulle aldrig ha kollat på en rysare igår , kunde inte sova och när jag väl lyckas så ringer min mobil. Vilken normal människa ringer 04.45 , fast dock har jag alltid tyckt han är lite konstig av sig. Idag ska man packa, packa kommer vara helt slut. Sen är det plugg på min lista, kommer vara helt slut när dagen är slut. Men det är inte alls länge tills jag flyttar. Jag behöver så mycket hjälp som möjligt med flytten, men antar att det löser sig det också :-). Flyttar in lagom till jul så det blir att göra det fint med söta tomtar.

Låten får mig alltid att tänka på the rock, har letat som en tok efter låten. Och igår lyckades jag hitta den :D, kommer du ihåg Maria hur vi röjde runt som tokar till denna låten;) det gör jag i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Niclaskarolina

good job please keep on the good work

2011-04-27 @ 12:21:56
URL: http://niclaskarolina.blogsmile.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0