Jag behöver inte blunda för att känna. Jag behöver inte se för att veta.


Jag önskar mig en båt i julklapp, en magisk båt. Med den båten ska jag segla till ett ställe som gör mig lycklig.

Det blev faktiskt ingen rysare ikväll utan en beck film, fast dock var den lite läskig. Åt upp mammas skumgodis ja jag tycker om sån där skumtomtar och skumbananer.



Det är såna här tider, speciellt vid denna tiden, då man saknar den där magiska promenaden. Flygande rådjur och Sunes jul, behöver inte säga så mycket mera.Bara jag tänker på det så blir jag varm i kroppen.Det är ett år sen jag och Sebastian gick den där promenaden vid kollonilotterna.

I morgon ska jag hoppa , ja ni förtår inte vad jag menar och så ska de förbli också!
Ja  men dags och sova, har ju inte turen att ha lov som många andra, me det är helt okej!



Känner mig jävligt ensam ikväll, men jag börjar bli van typ , ingen som vill vara i min närhet antar jag.


Nu har jag i alla fall krypit ner i sängen, har dator på magen. Ska börja läsa i en ny bok ihhh, happy.


Bolaget på tisdag, eller onsdag får se, ett besök blir det i alla fall. Ölen med Elefant :)



Godnatt

Kommentarer
Postat av: Abdulkaia

God bless you

2012-06-18 @ 09:39:04
URL: http://abdulkaia.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0