Vad skulle du gjort om du vaknat en morgon och hade fått en Snopp?

Jag skulle göra följande
  • Jag skulle skrivit mitt namn i snön. och finns det ingen snö skulle jag skriva mitt namn i sanden.
  • Jag skulle kissa från en hög byggnad
  • Jag skulle ha en stor en som jag kunnat visa upp för alla.
  • Jag skulle kollat hur många munkar jag kunnat trä på den.


    Torsdag idag, har en enda uppgift sen tar jag helg, är sugen på att klippa mig igen, börjar känna att det börjar bli långt igen.

    Ska till affären sen när jag har vaknat och köpa hallonsaft hahah :D



En låt från en reklam som får mig glad :D


jag var 10 år och stod längst ut på ingarö
och jag stirra på havet, precis som tusen gånger förr
å mamma sa då gubben ser du alla öar, säg?
allihop är dom dina och ingen ska ta dom ifrån dig

ahh – ahh

vart än jag reser vet jag var jag har mitt hem
och hjärtat slår och slår för stockholms skärgård yeah
där vita segel går ut över blåa hav
till vind och måsars skrik, där ute föddes jag

vet inte om dom hör mig
alla dom som jag älskat och alla dom jag hatade
var jag än går, ser jag jämt en horisont
hör en röst som förklarar att man aldrig kan börja om

ahh – ahh

vart än jag reser vet jag var jag har mitt hem
och hjärtat slår och slår för stockholms skärgård yeah
där vita segel går ut över blåa hav
till vind och måsars skrik, där ute föddes jag
där ute föddes jag
där ute föddes jag

stod längst ut på ingarö
och jag stirra på havet, precis som tusen gånger förr
å mamma sa då gubben ser du alla öar, säg?
allihop är dom dina och ingen ska ta dom ifrån dig

ahh – ahh

vart än jag reser vet jag var jag har mitt hem
och hjärtat slår och slår för stockholms skärgård yeah
där vita segel går ut över blåa hav
till vind och måsars skrik, där ute föddes jag
där ute föddes jag
där ute föddes jag

Tycker videon är rätt vacker , någon som känner igen låten?.
Och är det någon mer som tycker att Tobias *puffen* är lik sångaren?
Jag tycker det finns en viss likhet mellan dom i alla fall :P


Kommentarer
Postat av: Josse

Haha du är för jävla störd



Om jag vaknade upp med en penis skulle jag göra helikoptern

2010-10-28 @ 10:50:46
Postat av: Simon M

SnoppEmma :D haha. Försökte ringa dig förut men du svarade ju för fan inte .

2010-10-28 @ 12:26:54
Postat av: Emma

Ja jag är nog lite störd fast på ett bra sätt får jag hoppas :)



Jo jag vet Simon såg att det var du så jag gav fan i att svara mohahahahah :D

2010-10-28 @ 14:29:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0