Tråkiga Söndag

Verkligen, dessutom är jag seg som kola, och har jätte ont i halsen. Igår var magen inte min bästa vän, jag hade så otroligt ont i går så jag visstr knappast vart jag skulle ta vägen. I natt har jag dessutom sovit väldigt konstigt, vaknade av att jag hade rullat ner på golvet :S .


Ligger i alla fall i soffan nu, har skrivit måndagens uppgift, vilket är skönt. Har rätt mycket att göra i morgon, men är väldigt glad att det är måndag i morgon, ja ni kanske tycker jag är konstig men jag vill faktiskt ha måndag.


I helgen blir det i alla fall en liten fest, vill ni komma kan ni höra av er till mig :) alla snälla är välkomma. Sen vet jag inte mer vad jag ska hitta på i helgen beror på hur jag mår som sagt.


Nu ska jag ta en kopp kaffe,  måla mina naglar & fixa till håret, har lite väl lockigt hår nu ;) . Fast en dam sa till mig en gång att jag ska vara glad som har nartuligt lockigt hår , för då slipper jag att ha papiljotter i håret hon har faktiskt rätt. Men jag tycker det är finare med lockigt hår när man har långt hår, nu har jag ju inte så långt hår. Så jag tycker jag inte ser klok ut när jag inte plattar mitt hår.


jag i långt hår

Kommentarer
Postat av: Victoralva

Excellent site, added to favorites!! Wonderful and informative web site. I have found much useful information.

2012-07-09 @ 09:54:48
URL: http://victoralva.blogfeaturing.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0