NEJ NEJ

Inte igen förihelvete...!
varför känns detta förjävla bekant?


Det är sent, jag är uppe fast jag borde sova.
Jag hatar min säng, men ska som sagt köpa en ny.
Dessutom är det aldrig roligt och sova ensamt, finns det någon som gillar att sova ensam?

Jag hatar att skriva deppiga inlägg, har bljvit väldigt mycket deppiga inlägg den sista tiden. Men eftersom detta är min blogg och jag skriver om mina tankar och om mitt liv  så får jag väl helt enkelt leva med det. Visst skulle jag kunna ljuga och säga att jag är lycklig, men jag är inte en sådan människa som ljuger, jag är ärligt. Dessutom tycker jag att ärlighet är VIKITIGT och man kommer faktiskt längst genom att vara ärlig. Och nu ska jag vara ärlig jag är väl inte riktigt på topp, mår faktiskt inte alls så himla bra för stunden. Om jag kunde hitta ord på vad det är som spökar. Jag antar att en av orsakerna är denna årstid, sen kommer väl en del hemska minnen ikapp också.

Roligaste ordet just nu : Slangnippel. Har läst de flera gånger på en sida och kan inte låta bli att fnittra. Vad det betyder vet jag dock inte. Något tekniskt som man har till att bygga saker med antar jag, yada yada typ





Jag gillar mjuka varma kinder ;)
"bebiskinder" det är gosigt! jag vet faktiskt en som har det, och han är ingen bebis nej för han är faktiskt en MAN!


GOD NATT FÖR FAN















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0