fötter :O

På tal om att frysa, jag blir alltid så jävla kall om mina fötter, och ja dom flesta vet vad jag tycker om fötter. Jag har nog ärligt talat en fobi för fötter, till och med för mina egna. Kanske tycker ni jag är konstig, men folk är ju rädda för ormar, spindlar, hissar, rör , vatten osv och jag är rädd för fötter.

I alla fall nu har jag en enda uppgift kvar för denna vecka, och det är en fallbeskrivning Suck. Fast jag kan inte säga suck än men tanken på att jag inte har öppat och kollat vad den handlar om. Men efter erfarenheter av andra fallbeskrivningar så har det vatit en massa suck och fula ord när jag har gjort dom. Fast det ska nog gå bra när jag väl tar min tid och sitter och skriver. Tycker faktiskt om att skriva när det är om något som jag tycker om, jag minns en lärare en gång som jag hade i Svenska C hon tyckte jag skrev bra, gick in på djupet och så, det är alltid roligt och höra. Men jag vet det här med bloggen, ibland kan jag skriva som en kratta och om saker som är tråkiga. Men det är ju som sagt min blogg och jag skriver nästan vad som helst.

Som det här med fötter, ni kanske undrar varför jag inte gillar fötter, ja ni vad ska jag säga. Dom ser ju läskiga ut helt enkelt, fast små bebisfötter är ju rätt gulliga men dom är ju små och söta eller hur man ska säga. Men stora fötter gahh klarar inte av sånt. Får ren panik så fort något tar mig på fötterna, eller om någon annans fötter nuddar mina fötter


Helt okej med
bebisfötter


INTE OKEJ :s



och nu får ni en låt som är nostalgi iför mig
Kommer du ihåg Elin?  jag skrattar bara när jag lyssnar på låten!


Förlåt men HAHAHAAHAHAHAHAHAH




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0