Det är såna här stunder

Jag är så otroligt uppröd , ja jag pratar om Politik. Kan inte förstå  dom som röstade på SD , ett Parti som i mina ögon är ett rasistiskt parti. SD har en hel del andra punkter som gör mig sjukt förbannad . Dom vill dessutom ha tillbaka dom gamla könsrollerna. Ja med det menar dom att vi kvinnor, ska vara hemma, städa, diska och föda barn. Då kan man ju undra hur dom tjejer som röstade på SD tänkte?, men ska jag vara ärlig så tror jag inte att många vet vad SD vill  i grund och botten. Ja vad vill dom här näst? att kvinnor inte ska få rösta i framtiden? ja för det är ju så jag tänker när SD vill ha tillbaka dom gamla könsrollerna. Jag kommer aldrig att acceptera deras åsikter, och det står jag för.

Såg ett sånt sjukt rolig klipp från en stad dom intervjuade en kille som var Sverigedemokrat. Han ville bevara traditionerna i sverige. Vilka får han som fråga: Då svarar han julafton , sen när blev julafton svenskt? .

Jag kommer aldrig att ACCEPTERA ETT PARTI SOM ÄR ETT RASISTIKST PARTI OCH SOM HAR EN SÅDAN NEDTRYCKANDE BILD PÅ KVINNOR.

Vi får tycka vad vi vill, ja det vet jag och det var det jag nyss gjorde!

Jag vill inte ha ett rasistiskt parti i Sverige aldrig
Jag vill bo i ett land där man acceptera ALLA MÄNNISKOR




På tal om annat, jag är på uselt humör idag :(
Fan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0