Jag gjorde det

Jag har sagt i ett antal dagar nu att jag ska lägga mig innan 00.00 och det har jag lyckats med nu. Nu ligger jag ner, ja med dator på magen. Snart ska jag stänga av den och sova, jag är faktiskt rätt såt trött och dessutom har jag börjat på ont i halsen. I morgon är det bara halvdag i skolan, och det tycker jag är jätte skönt det betyder ju faktiskt att jag har sovmorgon.


↔ Nu är det en sån här natt då jag ligger och tänker, dessa tankar gör mig orolig, ledsen ja det är som det brukar vara med andra ord.



Såg på uppdrag granskning nu ikväll, och jag grät och jag blev otroligt upprörd. Hur kan en del kommuner tillåta detta? det är ett brott  jag blir så jävla arg rent utsagt. Jag har jobbat med äldre människor som har demens i mer än 3 år nu. Jag älskar mitt jobb, att ge en bra omvårdnad och att finnas där för dom det tycker jag jätte viktigt.


http://svtplay.se/v/2138872/uppdrag_granskning/del_2_av_16

Kopiera denna länk och kolla på inslaget




♥ Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0