Hatar det ordet

Cancer ett ord som jag verkligen hatar, varje gång jag hör orden får jag en äcklig rysning i hela min kropp. Fick ett besked igår, en närstående till mig har fått cancer. Jag vill inte gå in för djupt på det hela det är både jobbigt och känsligt just nu. Detta besked väckte upp en massa andra saker, och igår ja jag mådde så sjukt dåligt. Jag grät, jag tänkte, jag grät och jag tänkte. Vaknade upp med svullna ögon och hade ingen lust alls att gå i skolan idag. Men nu är jag i skolan och allt jag vill är att gå hem och bara sova ruset av mig, för det blev inte alls mycket sömn i natt om man säger så.


Går till 15.30 idag, ska till Maria ikväll möte på jobbet ikväll, hoppas dom bjuder på gott kaffe och en god kaka. Tänkte fråga Maria om hon ville följa med ut i morgon, men hon ska ju jobba :(. Så på fredag blir det utgång, sen blir det bara plugg och plugg för min del. Har två tentor nästa vecka, har redan pluggat en hel del men man kan aldrig plugga för mycket, eller har jag fel?!?!.


På bussen idag så hände det en sak, en sak som gjorde mig varm. Tänk vad en blick kan värma, och det gjorde den där blicken som jag fick av en på bussen. Vet inte ens vem människan är, men den blickan jag fick värmde. Var precis som om han kunde läsa mina tankar .


Kommentarer
Postat av: H Einarsson

en fågel viskade i mitt öra att dom bjuder på kaffe och smörgåstårta ikväll ;)

2010-09-23 @ 13:56:12
URL: http://apriilhimlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0