Höhö

Kommer faktiskt inte på någon bättre rubrik , så det fick bli höhö.

Ja jag är uppe, hunnit få i min en kopp kaffe, och det lär bli en till innan jag går till skolan. Jag måste lära mig att inte stressa hela tiden, men heter man Emma Ottosson är det rätt så ovanligt om man säger så.


Det var rätt roligt igår när jag satt på mammas gamla dator, hittade en massa bilder som är tagna för flera år sen. Och på en av bilderna har jag min naturliga jag hade nästan glömt bort vilken min naturliga hårfärg var

Men här har ni

Jag och Ida-Sabina
När vi gick foto , vi skulle ta bilder på blommor och sånt, men vi tog även på oss själva.
Var det Sanna som tog denna? jag kommer inte ihåg men jag är nästan helt säker på det!


Och medans jag ändå håller på så får ni flera bilder från förr



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0