I morgon är det Fredag

Här var man inte stor, det som är så roligt med denna bilden

Är just för att jag under en längre tid har blivit galen i bananer

Så hittar man denna bilden på en gammal hos mamma

 

De sägs att ett gott skratt förlänger livet :-)

och det måste jag säga att denna bilden gör!

 

Jag har varit ledig idag också, tisdag. onsdag och torsdag vilken lyx . Jag har hunnit plugga på som en tok och känner mig nöjd, och att jag nu kan ta en helg en ledig helg.

I morgon blir det skolan, sen hem till Maria, fixa till sig och sedan pimpla massa godsaker

Röttvin

Öl

och cider

sen utgång!

 

På tal om en annan sak jag har mått illa i några dagar nu

Och nej jag är inte gravid

Jag har en p-stav

antar att jag stressar för mycket

Ja de kan leda till att man mår illa.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0