Måndag - Tenta och stan med Bästa Maria

Gjort klart tentan nu, ska jag vara ärlig vet jag inte hur det gick. Men jag hoppas de går bra tror i alla fall jag får ett G och det är jag faktiskt nöjd med.

Hade som sagt ingen större lust att gå till skolan idag, hade jag inte haft tenta hade jag ärligt talat hoppat över det. Men nu är tentan klar och jag sitter och väntar på att Maria ska sluta sin matte lektion. Är glad att Maria finns hon är värd mer än guld, otroligt glad att jag har henne i mitt liv. Vi ska gå på stan sen, hon ska shoppa. och sen ska jag få en födelsedags present, ja jag fyllde ju i juni men som man säger bättre sent än aldrig.

Ja sen blir det utgång på fredag, ska bli roligt, slutatde ju som det gjorde förra fredagen :P. Och jag har kommit fram till att man inte ska dricka olika viner på en och samma gång :). Så vinet ger jag fan i en tid framöver, kör på öl och cider nu .

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0