Vart finns mina krafter?

Jag är så trött idag (men jag får skylla mig själv ) Som många andra kvällar kom jag i säng för sent, jag får helt enkelt ta och skärpa mig. Jag har i alla fall fått i mig kaffe nu, så det borde väl göra sitt snart. Idag inser man mer och mer, att hösten är här, fick bli en varmare jacka idag . Jag både älskar och hatar hösten, till största del tycker jag inte alls om den. Blir så nere och allt som hör till, det som jag älskar är att man kan sitta i soffan med en filt, kopp te och läsa en bok. Och det har jag faktiskt saknat nu sommar, visst man kan sitta i soffan med en filt, kopp te och en bok . Visst kan man göra detta på sommaren också, men det är inte samma ska, inte samma känsla. Och visst längtar jag redan efter nästa sommar, men först kommer julen, och julen ja det är blandade känslor. Det är ju inte så att jag hatar julen rakt igenom, men jag har heller aldrig tyckt om den helt.


Nu ska jag springa ner och ta en kopp kaffe, sedan blir det hemsjukvård


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0