Min fina men konstiga vän Maria

Jag kan ju säga att jag var på världens bästa matte lektion idag. Ja inte jag som studerar matte utan Maria. Jag var så snäll så jag höll henne sällskap . Men till det roliga med lektionen, Marias lärare Tommy visade upp ett block. Maria säger då : Detta block måste ju vara från 50talat, det är ju grönt. Jag vet faktiskt inte vad hon menade med det hela. Sen slog tanken mig att jag har ett block som är svart, är då mitt block från 30talet?. Ja vad mer behöver jag säga, jo henens lärare hör lite dåligt så man får verkligen ta i ordenligt när man pratar med honom. Dessutom ser man tydligt att han tycker jag och Maria är kansiga i bollen.  Och att jag nog inte ska vara där när Maria har matte, det är ju inte så att vi pratar matte ;) haha 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0