Nattblogg : Redan som 2åring var jag coool

Idag har jag poströstat ja det heter ju förtidsrösta, och det är vad jag har gjort idag. Jag har varit i skolan och haft hemsjukvård och Etik. Etik är ett ämne som jag nog aldrig riktigt kommer få grepp om. Det är ett flummigt men intessant ämne . Och snart är det tenta, och då blir det till att plugga på som en tok. Hade ingen mat med mig idag så jag följde med sepidhe, kawtarr och Marie till simhallen och där köpte jag en sallad. Sen kämpade vi på med uppgifterna i hemsjukvården vi klarade ut allt till sist, men en del frågor var ju väldigt svåra om man säger så.


Denna helgen har jag inga planer alls, det kan faktiskt vara skönt det också . Man kan ju hoppas på att något roligt och trevligt kommer att hända. OCh för första gången på ett bra tag, har jag ingen lust att gå ut på krogen.


Tänkt att det snart är ett helt år sen jag och Sebastian tog den där magiska promenaden. Ja för visst var den magisk, nästan tagen från en bra Saga. Och det är just såna här stunder man bara få uppleva ibland, och det är ju såna här stunder man vill uppleva hela tiden. Flygande rådjur som försvinner det är det jag vill uppleva igen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0