Och jag gör det igen

Att jag aldrig lär mig att lägga mig i tid, jag har ju en himla tur som lyckas komma upp tidigt, och är dessutom inte jätte trött heller. Tröttheten kommer framåt eftermidagen då kan man beskriva mig som en levande zombie

 

Och vet ni vad jag ska till Jul ,är inget bestämt ännu men har varit prat om det. Och jag hoppas ju också att det blir av. Till saken jag kommer kanske fira min jul i det vackra landet Schweiz  för er som har missat så bor ju min stora syster med familj där. Har varit där två gånger innan och landet är ju underbart, vilken natur, vilka affärer, och dessutom är människorna i schweiz väldigt trevliga. Så fort dom får veta att man kommer från Sverige ler dom stort :-). Sen tar ju resan dig inte jätte långt tid heller, men det spelar ingen roll om man heter Emma. För jag tycker inte om att flyga, det värsta är när planet ska lyfta då kan man se rädslan i mina ögon vill jag lova

 

Just det i lördags kom jag på en egen ny lek eller  jag säger att det var jag som kom på den

Gissa reklamen heter leken och Albin vart mitt offer att inviga, men han var faktiskt himla duktig.

 

Jag borde faktiskt sova nu






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0