Onsdag och tenta

Ja nu är natten över, och jag har inte sovit så bra, det är inte ovanligt när man heter Emma Ottoson. Men nu är jag uppe har fått i mig några koppar kaffe.

Dags för ännu en tenta idag, jag fixar ett godkänt :) och det är jag nöjd med. Den senaste tiden har jag haft så höga krav på mig själv. Men efter allt som har hänt har jag bara pluggat på en nivå som jag vet bara ger godkänt.


Får se om jag orkar springa in på bolaget idag efter skolan och handla alkohol inför helgen. Jag ska i alla fall ha min nya klänning det är en sak som är säker. Sen får jag gå och klaga på att det är kallt, och tänker jag då vad det kan bero på är det ju bara att kolla på vad jag har för kläder på mig, visst är jag smart ;)? haha.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0