Onsdag


Först vill jag bara tala om
Att jag ska vara barnslig, inom en kort framtid kommer det läggas ut ett videoonlägg
Det blir mitt första och sista :)
Jag vill som sagt bara se hur det känns !

Har gått och blivit kär i ännu ett par skor, jag har ett beroende av skor, har jag nog haft länge, och nu erkänner jag det också. Jag har otroligt mycket skor, men då behöver jag aldrig oroa mig för att gå barfota visst är jag smart. Är redan uppe, börjar vid 12.30 idag men har lite saker att fixa, och jag är rätt nervös om man säger så, men det kan ju faktiskt inte gå så  illa, men nervös det är jag. Vill än inte skriva ut vad det är jag pratar om, utan det kommer med tiden hoppas jag :) beror ju på om det går bra eller inte.


Igår var jag som sagt ledig, Maria och Eva hämtade upp mig så åkte vi till Maxi och gick in på bolaget, hittade lite röttvin, öl och cider. Sen vart vi förföljda av en gubbe , ja jag säger gubbe för det var svårt att gissa åldern på honom. Sen följde jag med Maria hem, vi drack som sagt kaffe, åt kex och lite vindruvor som jag skrev i mitt förra inlägg.


Nu är det inte alls länge kvar tills det är Fredag, då får jag vara i min glädjebubbla som sagt. Men det kommer väl sluta som många andra gånger att jag blir för onykter och vaknar upp dagen efter med en gnutta panik. Inte för det jag kanske gjorde dagen innan, utan mer att jag får panik av att jag drack för mycket, ja detta var svårt att förklara.


Jag har ganska söta små egna ord när det gäller saker

Som det där kaffet Albin och jag drack, när jag sa
Det här kaffet smakar papegoja, ja men jag har ju aldrig tuggat på en papegjoa så hur kan jag då veta att det smakar så kan ni undra

När jag smakar något som jag tycker är äckligt, och inte förklara smaken, kan jag som sagt säga konsiga saker
Jag kunde lika gärna ha sagt att kaffet smakade Ljusstake! haha!


Det här är kaffet i skolan, det man tar i en automat
Skulle kunna beskriva denna smak som
Ett sönder brännt bildäck : ja de luktar så i alla all.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0