Migrän

Känner att ett anfall är nära, det är ett helvete att ha migrän
För er som kanske inte vet vad migrän är riktigt så kommer en beskrivning


Migrän är en typ av kraftig huvudvärk som kommer i anfall. För det mesta är värken pulserande och sitter i ena halvan av huvudet. Ofta blir man också illamående och det är inte ovanligt att man kräks. Huvudvärken varar för det mesta mellan 12 och 24 timmar.


Jag blir även väldigt känslig mot ljus och ljud det är inte skoj för fem öre.


Varför får man migrän, det finns olika orsaker
min faktor är nog att jag hela tiden är STRESSAD och orolig.
Jag är ju som sagt en orolig själ som sagt.


Till en annan sak, vet inte hur jag ska skriva så det inte låter konstigt
Så jag hoppar nog över det



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0