Förvirrad, glad och ledsen typ precis som vanligt!.

Jag är konstig och kan inte gå i trappor ja det säger i alla fall Albin
Vi drack i alla fall vin, och såg en halv film, eller det var nog mindre än en halv film.
Sen skallade han mig, ja det låter värre än vad det är, jag var nog helt enkelt i vägen.


Sov för jävla länge dagen efter, och fick panik .
Men jag somnade i skaplig tid igår kväll tur var väl det


Jobbat 07.15-17.00 idag gick faktiskt himla fort
Sånt är faktiskt rätt ovanligt om jag ska vara ärlig



Och nu är helgen slut, jag längtar redan till fredag
Då blir det vin och öl med kära fina Maria




Fick höra i dag att jag såg sorglig ut, det är faktiskt så
Det är ju bara en fråga innan jag faller ihop och går sönder




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0