typ hej

Fick en snygg tröja, hårfläta , sjal och middag av Maria idag!


Vi sprang runt vid cykelstället, just för att vi trodde att Marias cykel var stulen!
En byggarbetare stod på andra sidan gatan och log, jag log tillbaka ( i brist på annat)
Sen trampade jag snett och svärde och Maria skrattade högt

Vi såg en bekant inne på kvasten, eller vi trodde att det var han

Maria - Är han verkligen så kraftig
Emma - Så kraftig var han inte när jag träffade han sist

Vi försökte glo utan att han skulle märka något
T ex vi lutade  oss i rulltrappan , kollade ut genom ett fönster på HM

Vi kom inte fram till om det var han eller inte, men som jag sa så bullig var han inte sist jag träffade honom.
Hankanske har blivit bullig på grund av att han  kanske har en låda full med bullar, som han äter när han inte sätter griller i folk om hur bra telenor är ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0