19september

Mycket prat om valet som är snart, ska jag helt ärlig så vet jag inte vad jag kommer lägga min röst. Jag har läst en massa, kollat på olika debatter men jag är fortfarande osäker. Jag har två parti som har saker som jag tycker om, men dom har även saker jag inte tycker om. Vilka partier det är, håller jag för mig själv och när jag har kollat på alla debatter som snart ska riva igång i tv så kommer något av dessa partier få min röst.

Sitter och kollar på tv nu, men som vanligt kan jag inte slita mig från dator, jag börjar nog bli en datanörd . Måste skriva klart etiken och sedan börja med hemsjukvården. Har gott om tid, men jag vill inte göra allt i sista sekunden heller, då brukar man inte göra lika bra ifrån sig.

Äter smörgås med kaviar på , brukar komma in i perioder när de gäller mat.

En
period var det nudlar , en annan period var det potatismos
och nu har jag kommit in i en
period då jag äter smörgås med kaviar på .
Har även varit inne i en
period då jag åt massa fetaost


Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0