Lite knasiga och Trasiga



Mina och och Marias egna ord och beskrivningar.
* Jag  Men efter mycket spring hittade jag en saftig och lagom stor gurka för min smak

*
Jag What a fuckin animal!

*
Maria sen träffade jag Emma som är sjuk och ser ut som om hon inte sovit sen 1999.

*Maria: Han där, han är död tror jag.
Jag: Men han är ju taggad och har kommenterat..
Maria: Jaha då är han väl inte död då.

* jag: HAR DU GLASSEN I FRYSEN???
Maria: Nej, jag har den i kylen.
Jag : varför har du den där?
Maria : Den frös förstår du!

* Jag Jag har ett svagt öga för såna killar.

* jag "Dom går bakom huvudet på mig!"

* Maria : "Jag har fått en ny vän, fast jag vet inte vem det är"
Jag : "Jaha vem är det då?"


Behöver jag bevisa ännu mera att jag och Maria kommer från en annan planet!

Jag kan ju bara berätta hur jag och Maria kan bli med för mycket Alkohol i blodet

* Vi kan gå fram till okända människor och säga : Ursäkta att vi stör, men vi var bara tvungna att visa vår beundran för er, er höghet, sen avslutar vi med att vi frugar oss djupt


Sen måste ju sanningen fram
Jag och Maria kan vara JÄVLIGT otrevliga med för mycket alkohol
Vi kan komma med såna sjuka kommentarer

T ex
En kille säger : Vad söt du är
Vi kan avsluta det hela genom att säga : Ja de syns ju att du inte äter särskilt mycket kakor!











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0