=)=)

En ledig måndag och jag är redan vaken, sitter och dricker kaffe och funderar på vad jag ska ha för mat idag. Funderar på lax, ris och sås, vi får se vad det blir, har massor av mat i frysen så jag har en hel del att välja på .

Dåligt väder idag, så man har ingen större lust att gå ut. Mitt humör är väl inte det bästa, såna här dagar hatar jag. När man känner sig vilsen, tom och ensam fyfan.

Så ska bara gå omkring här hemma i myskläder, lyssna på musik och läsa skumtimmen. Blir väl någon film också antar jag


Jag har nog kommit på varför jag springer på fel killar hela tiden
Dom killar som är bra låter jag inte komma nära



Samtal med Maria

Jag - Han är en sådan kille som utnyttjar sitt utseende
Maria - Hur menar du då
Jag - Jag upplever han som blyg
Maria - Men pucko hur tänker du då, är han blyg kan han ju inte utnyttja sitt utseende
Jag - Jo men svårt och förklara
Maria - Men du utnyttjar ditt utseende Emma


Vilken bästa vän jag har ;)

I helgen blir det utgång också !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0