Lite av varje...


Vet att jag har varit si och så där när det gäller att blogga, men kan kan inte alltid vara på topp. Nu är jag i alla fall på väg igen. Åkte till mamma i torsdag och har varit där tills nu, mådde piss igår så jag orkade inte åka hem. Och mammas snälla och rara kille kör mig till jobbet idag. Mår lite bättre idag halsen gör inte lika ont men känner mig tung i bröstet och sen är jag varm som jag vet inte vad.

I onsdags var det lite fest hos mig. Maria, hennes bror, Christian och även harlad kom förbi. Vi tog taxi in till stan men jag gick av vid Harlad och drog hem till honom en stund, killen har förbannat bra smak på musik _^^_
höhö. Sedan gick vi till stan igen, och sen försvann Haralad , nej då han skulle ju upp och jobba dagen efter så jag förstår honom.


Maria och jag hamnad på en efterfest och där spydde jag ner någons säng, vilket var JÄVLIGT PINSAMT!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0