Glad att dagen på jobbet är över..

Dagen på jobbet kan beskrivas med ett enda ord KAOS, jag vet inte varför. Men varje gång det är någon högtid brukar det alltid vara så. Jobbade i alla fall med Helena vilket jag är glad över, men tufft hade vi jag tror inte ni hade viljat vara i våra skor idag. Var helt sönder körd när jag gick av mitt pass, och jag var så glad att jag bara gick till 14.00 och inte till klockan fyra. Börje kom och hämtade mig efter jobbet, åkte hem till mig en stund och hämtade min dator och så vidare. Sen åkte vi vidare hem till mamma och där blev det mat för hela slanten. Det blev även en eller två koppar kaffe på altan.


I morgon blir det Öland med mamma , Börje och älskade Maria! Sen ett kvällspass på jobbet



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0